Powered by Blogger.
 

Friday 1 July 2011

Kata-Kata Aluan Pengarah Program JOM! On Call 2011

0 comments











AIMAN BIN JUSRI
Pengarah JOM! 2011


بسم الله الرحمن الرحيم

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani,
Alhamdulillah, lafaz syukur yang tidak terhingga dipanjatkan kepada Allah S.W.T kerana tahun ini, program Pre-Departure JOM! (Journey of Medichood) datang lagi! Program JOM! tahun ini yang dinamakan JOM! On Call 2011 berhasrat untuk ‘memanggil’ pelajar-pelajar yang bakal menceburi bidang perubatan, pergigian dan farmasi di Mesir untuk turut serta dalam program yang bakal dianjurkan pada 16-18 Ogos tahun ini.
Bertemakan ‘Rekindle the Lost Light’, program JOM! On Call ini bertujuan untuk memberi gambaran ringkas, namun jelas, kepada bakal-bakal pelajar jurusan sains perubatan terhadap kehidupan di Mesir. Sesuai dengan tema tersebut, kami, selaku pelajar-pelajar yang sedang menuntut di pelbagai universiti di Mesir berbesar hati untuk menghidupkan kembali semangat anda semua sebelum menceburi jurusan sains perubatan di Mesir. Dengan berbekalkan pengalaman menetap beberapa tahun di Mesir, kami berhasrat bertemu dengan anda semua untuk berkongsi pelbagai cerita yang menarik, suka dan duka, sepanjang berada di Mesir dan juga ingin membantu anda dalam persediaan sebelum berlepas ke Mesir.
Diharap dengan program seperti ini, para pelajar yang bakal melanjutkan pengajian di Mesir mampu menyesuaikan diri dalam persekitaran yang baru tanpa terkena ‘kejutan budaya’ apabila berada di Mesir kelak, dan berjaya dalam merealisasikan impian anda untuk menjadi seorang doktor Muslim. Insya Allah.
Justeru, kepada para pelajar yang berkobar-kobar untuk meneruskan pengajian sains perubatan ke Mesir, jangan lepaskan peluang yang menarik ini dan hadirkan diri anda ke program ini! Peluang sudah terbuka untuk mendaftar. Jumpa anda di sana ya! ;)

0 comments:

Post a Comment